Platforma | Pilot WWW web i mobile | Pilot Android | Pilot iOS |
---|---|---|---|
Nawigacja po serwisie - czytnik głosowy | |||
Nawigacja po serwisie - powiększenie tekstu do 200% | - | - | |
Proces zmiany kanałów - czytnik głosowy | |||
Proces zmiany kanałów - powiększanie tekstu do 200% | |||
Proces rejestracji i logowania - czytnik głosowy | |||
Proces rejestracji i logowania - powiększanie tekstu do 200% | |||
Obsługa playera - czytnik głosowy | - | - | |
Napisy i audiodeskrypcja | dostępne na wybranych kanałach | dostępne na wybranych kanałach | dostępne na wybranych kanałach |
Jeśli uważasz, że nie spełniamy wymagań dostępności w Pilocie WP zgodnie z Ustawą o Dostępności, masz prawo złożyć do nas skargę.
W jaki sposób możesz złożyć skargę?
a) listownie, przesyłając wiadomość na adres: Audioteka Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Żwirki i Wigury 16, 02-092 Warszawa,
b) telefonicznie pod numerem dostępnym: TUTAJ,
c) przy użyciu elektronicznego formularza dostępnego: TUTAJ, lub
d) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany: TUTAJ.
1) imię i nazwisko;
2) adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu;
3) wskazanie usługi, której dotyczy skarga;
4) wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełnia usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniani;
5) wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia spełniania wymagania dostępności usługę (nie obowiązkowo).
Skargę, która nie zawiera informacji określonych w pkt. 1-4, pozostawimy bez rozpatrzenia.
Skargę rozpatrzymy i udzielimy odpowiedzi zgodnie z postanowieniami Ustawy o Dostępności i ze wskazanym przez Ciebie sposobem preferowanego kontaktu w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania a w szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie skargi i udzielenie odpowiedzi w tym terminie, zawiadomimy Cię o przyczynie zwłoki oraz wskażemy nowy termin rozpatrzenia skargi i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania skargi.
W przypadku niedotrzymania powyższych terminów na udzielenie odpowiedzi, będziesz mógł uznać swoją skargę się za rozpatrzoną zgodnie z Twoim żądaniem, które będziemy zobowiązani zrealizować w terminie nie dłuższym niż 6 miesięcy od dnia otrzymania skargi.
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.