Funkcjonalności, które będą dostępne w serwisie Pilot WP od dnia 28 czerwca w związku z Ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarczej: 


Platforma Pilot WWW web i mobilePilot AndroidPilot iOS

Nawigacja po serwisie -

czytnik głosowy

Nawigacja po serwisie -

powiększenie tekstu do 200%

--

Proces zmiany kanałów - 

czytnik głosowy

Proces zmiany kanałów - 

powiększanie tekstu do 200%

Proces rejestracji i logowania - 

czytnik głosowy

Proces rejestracji i logowania - 

powiększanie tekstu do 200%

Obsługa playera - 

czytnik głosowy

--

Napisy i audiodeskrypcja

dostępne na wybranych kanałachdostępne na wybranych kanałach dostępne na wybranych kanałach

Planowane udogodnienia: 

  • wsparcie dla czytników na stronie oferty i w procesie zakupowym 
  • powiększanie tekstu do 200% na stronie oferty i w procesie zakupowym
  • wsparcie dla czytników w procesie obsługi playera dla aplikacji mobilnych 



Jakie przysługują Ci prawa?

Jeśli uważasz, że nie spełniamy wymagań dostępności w Pilocie WP zgodnie z Ustawą o Dostępności, masz prawo złożyć do nas skargę.

W jaki sposób możesz złożyć skargę?

a) listownie, przesyłając wiadomość na adres: Audioteka Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Żwirki i Wigury 16, 02-092 Warszawa,

b) telefonicznie pod numerem dostępnym: TUTAJ,

c) przy użyciu elektronicznego formularza dostępnego: TUTAJ, lub

d) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany: TUTAJ.

Co powinna zawierać Twoja skarga?

1) imię i nazwisko;

2) adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu;

3) wskazanie usługi, której dotyczy skarga;

4) wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełnia usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniani;

5) wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia spełniania wymagania dostępności usługę (nie obowiązkowo).

Skargę, która nie zawiera informacji określonych w pkt. 1-4, pozostawimy bez rozpatrzenia.

W jaki sposób rozpatrzymy Twoją skargę?

Skargę rozpatrzymy i udzielimy odpowiedzi zgodnie z postanowieniami Ustawy o Dostępności i ze wskazanym przez Ciebie sposobem preferowanego kontaktu w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania a w szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie skargi i udzielenie odpowiedzi w tym terminie, zawiadomimy Cię o przyczynie zwłoki oraz wskażemy nowy termin rozpatrzenia skargi i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania skargi.

W przypadku niedotrzymania powyższych terminów na udzielenie odpowiedzi, będziesz mógł uznać swoją skargę się za rozpatrzoną zgodnie z Twoim żądaniem, które będziemy zobowiązani zrealizować w terminie nie dłuższym niż 6 miesięcy od dnia otrzymania skargi. 



Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.