Problem z aktualizacją aplikacji na Samsung TV

Telewizory Samsung mogą czasami nie pobierać najnowszej wersji aplikacji Pilot WP. W wyniku tego uruchamia się poprzednia wersja, która może powodować, że w trakcie korzystania z aplikacji nie będą dostępne wszystkie funkcjonalności.


Jak rozwiązać problem:

1. Zamknij aplikację całkowicie

2. Zrestartuj telewizor za pomocą pilota

3. Jeśli problem nadal występuje, odłącz telewizor od zasilania:

1. Wyłącz telewizor

2. Odłącz przewód zasilający z gniazdka elektrycznego

3. Odczekaj 60 sekund

4. Podłącz telewizor z powrotem do zasilania

5. Włącz telewizor

4. Po uruchomieniu telewizora, uruchom aplikację Pilot WP - powinna uruchomić się najnowsza wersja


Jeśli problem będzie się powtarzał, prosimy o kontakt z działem pomocy.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.