Telewizory Samsung mogą czasami nie pobierać najnowszej wersji aplikacji Pilot WP. W wyniku tego uruchamia się poprzednia wersja, która może powodować, że w trakcie korzystania z aplikacji nie będą dostępne wszystkie funkcjonalności.
Jak rozwiązać problem:
1. Zamknij aplikację całkowicie
2. Zrestartuj telewizor za pomocą pilota
3. Jeśli problem nadal występuje, odłącz telewizor od zasilania:
1. Wyłącz telewizor
2. Odłącz przewód zasilający z gniazdka elektrycznego
3. Odczekaj 60 sekund
4. Podłącz telewizor z powrotem do zasilania
5. Włącz telewizor
4. Po uruchomieniu telewizora, uruchom aplikację Pilot WP - powinna uruchomić się najnowsza wersja
Jeśli problem będzie się powtarzał, prosimy o kontakt z działem pomocy.
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.